Raftul de Cultură Generală (9) – Viața lui Iisus

www.financiarul.com

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Raftul de Cultură Generală (9) – Viața lui Iisus

  1. Ana-Maria zice:

    Buna ziua. As vrea sa stiu si eu cum pot face rost de cartea Raftul de Cultură Generală (9) – „Biblia Noul testament: Viața lui Iisus”. Saptamana trecuta am trecut la chioscul de ziare, de unde am mai luat si celalate 2 volume, insa nu a mai aparut, iar doamna de la ziare mi-a spus ca a aflat ca nu va primi deloc. Am fost in fiecare zi la chiosc cu speranta ca poate o sa apara, inclusiv astazi 06.04.2010…insa nimic. Din cate am inteles suntem mai multi din cartier care ne dorim si cautam cartea. Tot azi am fost si in centrul orasului la un alt chiosc de ziare sa intreb daca au avut si mi s-a spus ca au primit joia trecuta dar s-a terminat imediat. Sa inteleg ca au fost putine carti si s-au dat numai in centrul orasului? Atunci de ce s-a mai facut reclama si am fost amagiti?

Lasă un răspuns

